Nový zákaznický portál

Aleš Hrnčál
Aleš Hrnčál
01.09.2022

V rámci zkvalitňování našich služeb zákazníkům jsme připravili nový zákaznický portál provázaný s naším provozně-ekonomickým systémem eSada. Naši zákazníci registrovaní v tomto systému si mohou zobrazit nebo dokonce stáhnout smluvní dokumenty, faktury, zálohy, ověřit si úhrady, nebo si porovnat své spotřeby za posledních pět let. „Chceme být maximálně otevření a přístupní našim zákazníkům. Nečeká nás jistě jednoduchá zima, ale věřím, že společně to zvládneme. Budeme hledat úspory všude, kde to bude možné při zachování příjemných tepelných podmínek našich zákazníků“, upřesnil jednatel společnost Aleš Hrnčál.

Pokud máte zájem o umožnění přístupu do zákaznického portálu, kontaktujte právě pana Aleše Hrnčála na e-mailu ales.hrncal@teplobohemia.cz, popřípadě telefonu 724 229 102 a on vám zajistí vlastní přístup.

Sdílejte článek

Pinterest

Podobné články

Nový ceník ostatních služeb

Vzhledem ke zvyšujícím se cenám prakticky všech vstupů jsme byli nuceni mírně upravit ceny našich ostatních služeb – rozúčtování tepla a vody (rozúčtování za rok 2022 ještě proběhne dle původních…

Aleš Hrnčál 12.04.2023