Nový zákaznický portál

Aleš Hrnčál
Aleš Hrnčál
01.09.2022

V rámci zkvalitňování našich služeb zákazníkům jsme připravili nový zákaznický portál provázaný s naším provozně-ekonomickým systémem eSada. Naši zákazníci registrovaní v tomto systému si mohou zobrazit nebo dokonce stáhnout smluvní dokumenty, faktury, zálohy, ověřit si úhrady, nebo si porovnat své spotřeby za posledních pět let. „Chceme být maximálně otevření a přístupní našim zákazníkům. Nečeká nás jistě jednoduchá zima, ale věřím, že společně to zvládneme. Budeme hledat úspory všude, kde to bude možné při zachování příjemných tepelných podmínek našich zákazníků“, upřesnil jednatel společnost Aleš Hrnčál.

Pokud máte zájem o umožnění přístupu do zákaznického portálu, kontaktujte právě pana Aleše Hrnčála na e-mailu ales.hrncal@teplobohemia.cz, popřípadě telefonu 724 229 102 a on vám zajistí vlastní přístup.

Sdílejte článek

Pinterest

Podobné články

Potřebujete přitopit? Není problém.

Pokud je Vám chladno a rádi byste si přitopili, stačí, když nám zavolá nebo napíše oprávněný zástupce Vašeho domu (většinou předseda SVJ nebo člen výboru) a my vytápění ihned spustíme.

Lucie Rachačová 30.08.2021

Provozování innogy

V červnu letošního roku vyhlásila společnost innogy Energo výběrové řízení na provozovatele teplárenských a kogeneračních systémů v Berouně, Králově Dvoře, Odolené Vodě a v Praze. Koncern Energie AG zastupovala v…

Lucie Rachačová 01.07.2020